November 24, 2013

25.11 χαππι μπερθντει

καθε χρονο και καλυτερα,  καθε χρονο ξυρισμενος και σωστος, καθε χρονο η τυχη ειναι διπλα μου, καθε χρονο ειμαι πρωτος, καθε χρονο ειδικευομαι, καθε χρονο δοκιμαζομαι χαλαρα, καθε χρονο καποιος παει καποιος ερχεται, καθε χρονο δυναμωνει η αναγκη μου για γαληνη, καθε χρονο κατι αλλο γινεται, καθε χρονο μαθαινω, καθε χρονο βιαζομαι και το καταλαβω,  καθε χρονο ολα ειναι φιξτ, καθε χρονο τα πολλα ειναι βαρετα, καθε χρονο καμνω οτι θελω, καθε χρονο ειμαι μαστρος του εαυτου μου, καθε χρονο η μουσικη που ακουω με ενθουσιαζει, καθε χρονο αισθανομαι προχωρημενος, καθε χρονο κερδιζω τον σεβασμο ορισμενων, καθε χρονο πειθω, καθε χρονο εχω τα νευρα μου και μην μου πεις κουβεντα, καθε χρονο τρεχω τρεχω τρεχω, καθε χρονο παω μακρυα με το μυαλο, καθε χρονο λιγες μερες ειμαι μονος μου στο παρκο και γουσταρω την ζωη, καθε χρονο ψαχνομαι, καθε χρονο ο κοσμος ειναι δικος μου, καθε χρονο εχω τον καναπε μου, ενα χρονο το περισσοτερο.

No comments: