April 4, 2013

ξεκαθαρισμα σε πελατες οτι η προφαση του δεν εχουμε λεφτα δεν πρεπει να παρπατει.
συζητηση που κακως δεν ηχογραφησα με τον k. Γ Ανδρεου να περιγραφει healers που κουραζονται να ερχονται στην Κυπρο, για το ζύγι, για τι τραπεζες με 2-3 ανεκδοτα, για το υφος των αποθανουντων, με τον Π. St. προηγουμενως για συζητηση μετα την κατρακυλα των τραπεζων.
Μ.Ηρακ.ς για καρδιογραφημα κυκλοφοριακα και μυιηκά.
Tο βραδακυ σουβλακι και  ηταν η σειρα μου να πω δυο κουβεντες που κακως δεν ηχογρα για την δουλεια μου και με υφος αυστηρο διαβαζοντας και μια επιστολή που έστειλα πρόσφατα.
Χαλαρωσε Μ. μου και γραφε πιο συχνα μονο ετσι υπαρχουν αποδειξεις.
Εξυπνη ιδεα απο Α Πετρου που μου εδωσε 2 πολυ σπουδαίες ιδέες. Φυσικουδραυλικής φύσεως εργασία με σωστό management και ιδιοκτητο για σκοπους συναντησεων με taβλ.
σημαντικο να ξερεις τι λες και ποτε το λες. Η πραγματικοτητα ειναι οτι μεγαλώνοντας ωριμαζεις
Πριν αυτου χτίζεις, κανεις λαθη μαθαινεις , ανεκατωνεσαι, δεχεσαι, ακουεις, καμνεις τα δικα σου, εισαι σωστος, βοηθας κοσμο οσο μπορεις με οποιοδηποτε τροπο, συνεχιζεις να οργανώνεσαι  νεκατωνοντας καταστασεις καμνοντας τιμιες δουλειες ενω γυρω μου ξεκολωνονται οι τραπεζιτες.

5413

No comments: